Transmiterea de notificari privind obtinerea de documente in baza informatiilor inscrise in Registrul Agricol, necesare cetateanului

Cetatenii care au solicitat crearea unui cont si parola la nivelul portalului Consiliului Judetean/Primariei beneficiaza  de serviciul online de notificare privind posibilitatea emiterii de catre Administratia publica locala (primarii) de documente necesare cetateanului, precum:

- adeverinta necesara la depunerea in APIA a Cererii de plata unice pe suprafata;

- documentele doveditoare privind proprietatea asupra animalelor si pasarilor, in vederea vanzarii de produse in piete, targuri si oboare, privind starea materiale pentru situatii de protective sociala,etc.

Acest cont personal va putea fi folosit si pentru accesarea altor servicii online furnizate de primarie.In cazul in care contul exista deja, acesta va putea fi folosit si pentru acest serviciu.

Registrul Agricol Electronic va genera pentru acesti cetateni notificari, prin email si in contul personal, ce vor contine informatii referitoare la obtinerea documentelor in baza informatiilor inscrise in registrul agricol.

Beneficiarii acestui serviciu sunt cetatenii si angajatii primariei.

 

Avantajele utilizarii serviciului:

  • pentru cetatean: cetateanul va fi notificat privind obtinerea documentelor in baza informatiilor din Registrul Agricol; cetateanul va fi notificat chiar si in cazul in care nu stie de existenta acestui serviciu, ceea ce inseamna proactivitate din partea primariei;
  • pentru angajatii primariei: reducerea cozilor de la ghiseele institutiei, si implicit reducerea stresului pentru angajati;